top of page

Visa in UEFA podpisali prelomno sedem-letno pogodbo za ženski nogomet

V začetku decembra 2018 je UEFA vse privržence ženskega nogometa razveselila z novico, da je Visa postala sploh prvi sponzor ženskega nogometa. Partnerstvo med UEFO in VISO naj bi trajalo do leta 2025.


Direktorica marketinga UEFE Guy-Laurent Epstein je novico z veseljem delila z drugimi: »Ponosno sporočamo, da smo z Viso sklenili prelomno partnerstvo in se veselimo skupnega dela, ki bo z novimi idejami še pospešil impresivno rast ženskega nogometa.«

Dodala je, da partnerstvo ne bo navdihnilo le trenutne ljubitelje ženskega nogometa, ampak bo zagotavljalo prihodnjih generacijam zanimanje za ta šport.


harlotte Hogg (centre), CEO of Visa Europe makes the announcement in London joined by Visa apprentices, Munirah Sawyers (left) and Olivia Ironmonger (right) ©Visa Inc. 2018
Charlotte Hogg, Izvršna direktorica Vise (na sredini), Munirah Sawyers (levo) in Olivia Ironmonger (desno), Sklenitev partnerstva v Londonu

Partnerstvo bo podpiralo ženski nogomet na vseh ravneh. Visa bo postala glavni partner Ženske lige prvakinj (UEFA Women's Champions League), Ženskega Evropskega prvenstva (UEFA Women's EURO), Ženskega evropskega prvenstva do 19 in do 17 let ter Žensko Evropsko prvenstvo v Futsalu do leta 2025. Prav tako bo Visa podprla marketinško platformo Together #WePlayStrong z namenom povečanja števila deklet in žensk, ki igrajo nogomet.


»To je razburljiv čas za ženski nogomet. 21 milijonov žensk in deklet sodeluje v tej čudoviti igri v Evropi, in v podjetju Visa smo veseli za vsako izmed njih«, je dejala Charlote Hogg, Izvršna direktorica Vise.


Kampanja Together #WePlayStrong je že dosegla pomembne uspehe s sodelovanjem s pevko Rito Oro na njeni evropski turneji, kjer je kampanja prejela že več kot 6 milijonov ogledov na vlogih Press Play, kjer ene izmed najboljših profesionalnih nogometašic opisujejo svoj vsakdan.



Rita Ora je podprla kampanjo Together #WePlayStrong

Nadine Kessler, vodja ženskega nogometa na UEFI, je prav tako navdušeno pozdravila sodelovanje: »Sodelovanje s tako blagovno znamko potrjuje prepričanje, da smo vstopili v novo obdobje ženskega nogometa na vseh ravneh igre. Možnosti so neomejene. »

Vsekakor je ženski nogomet v porastu. Kot vidimo se glavne krovne organizacije trudijo in pridobivajo prepotrebna sredstva in organizirajo marketinške kampanje, s katerimi bodo po Evropi in tudi po celem svetu skrbeli za promocijo ter predvsem rast ženskega nogometa na vseh ravneh.


Iskreno se veselimo sodelovanja in upamo, da bodo posledice tega partnerstva dosegle tudi Slovenijo in pomagale pri razvoju ženskega nogometa.


Vir: https://www.uefa.com/insideuefa/about-uefa/administration/marketing/news/newsid=2586330.html?iv=true

148 views0 comments
bottom of page